måndag 6 juli 2015

Regn! 

Ja det har väl inte undgått någon men det behövs efter dessa heta dagar som vi haft. 
Jag började dagen med några timmars jobb, extrapass. Likaså imorgon. Passar perfekt när regnet öser ner. 

Efter jobbet idag åkte vi hem och mös i soffan. Jag lyckades t.o.m slumra en stund. Så skönt. 

På e.m åkte vi ut till kröken. Jag och Nilla hade bestämt oss för en löptur. Det gick inte lätt men det gick och det är huvudsaken. Skönt efteråt om inte annat. Sen bjöd Nilla på en gudomligt god kyckling med serranoskinka. Nam Nam. 



Imorgon ska Nilla och jag gå till jobbet från kröken. Så håll tummarna att inte regnet öser ner vid 6-tiden imorgon bitti. 


Till detta serverades ris men det hoppade jag över...


Vi har utforskat gamla bilder också. Perfekt när det känns som ingenting händer...den vänstra är tagen på nyårsafton och den andra i helgen. Kanske inte någon jätteskillnad MEN det är skillnad åt rätt håll. Min teori och mitt sätt att tänka verkar ge resultat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar