onsdag 8 juli 2015

Jaha, så gick det med det...

Hade tänkt att jag skulle lägga mig redan vid 18-tiden med en bra bok p.g.a. strömlöst hem men icke. Hamnade på massa sidor om kaninburar och annat smått och gott.
Det gäller att läsa på ordentligt om mått på burar och sånt där annat som är viktigt.
Vill ju att lillen ska få det så bra som möjligt här hos oss.

Det är ju snart dags att hämta honom och då vill jag att allt ska vara klart och så vill jag vara någorlunda påläst också.
Tjejen som säljer kaninen är helt fantastisk på alla sätt och vis.
Jag har nog ställt 100000 frågor under de senaste dagarna, stackarn, men det ligger ju i hennes intresse också att kaninen får det bra.

Det är lite läskigt att läsa om lagar och regler gällande djur, man inser snabbt att det finns alldeles för många djur som inte lever i schyssta förhållanden.
Fy bubblan alltså.



Nehe...dags att avsluta...nu kan väl alla som läser detta hålla tummarna att det inte spöregnar vid
5-tiden imorgon bitti...jag hade tänkt ta mig en joggingtur!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar