fredag 31 juli 2015

Godmorgon från Sängen! 

Fredag idag då. En VAB dag för min del. Igår vid 11-tiden ringde de från Pyret och meddelade att lille Emil hade feber...så det var bara att åka och hämta honom. 

Idag blir det inte många knop känner jag. Det enda inplanerade är ett gympass när Patrik kommer hem i e.m. Annars blir det lugna gatan. 

Har sån jäkla träningsvärk efter Patriks och mitt senaste gympass. Mina bröst & axlar värker ordentligt. Idag blir det rygg och mage tänkte vi. Ska bli skönt. Älskar att vara tillbaka på gymmet efter några veckors uppehåll. Just nu har jag ett bra flow och balans med cardio och styrka. Jag springer när jag känner för det, pwr walkar när det känns tungt i benen och så försöker jag peta in 3 styrkepass/vecka. När Heli drar igång i höst vill jag verkligen köra tabata passet i alla fall. Sen vill jag testa power steppen också. Men vi får se om jag går på båda varje vecka.

Just ja, jag har ju anmält mig till colour run loppet i Örebro. Mitt första löplopp alltså. Det ska bli spännande. Gör det mest som en kul grej då jag gillar upplägget med det...


Nej ni...nu vill min mage ha lite frukost!!! 

Ha en fin fredag allesammans
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar