torsdag 9 juli 2015

Åter igen kväll!

Tiden rusar minst sagt och regnet hänger kvar, vilket i och för sig inte gör mig något för tillfället. 
Imorgon är min enda lediga dag denna vecka och den tänkte jag viga åt att tvätta. Det behövs verkligen. 

Idag var det kortdag på jobbet, 7-11 vilket kändes sååå skönt. 
Mindre kul att det var en ledsen Engla som mötte mig ute på parkeringen. Hon har haft ont i magen till och från under några dagar och likaså nu. Engla har sällan ont någonstans och sjuk är hon nästan aldrig heller så jag bestämde att det var dags för ett besök på VC. Vi fick tid kl: 14.00. Så pojkarna följde med Mummi & Moffa till Örling efter dagis medan Engla och jag åkte hem en liten stund innan läkarbesöket. 

Läkarbesöket slutade med ett recept på antibiotika. Urinprovet visade att det troligtvis är UVI hon drabbats av. Så nu hoppas vi att bacilluskerna dör och att Engla slipper ha ont mer. Min lilla Prinsessa. 


Elvin tröstar sin syster ❤️ kärlek


Vid 18-tiden var det dags för tabata igen men idag på kronhagsskolan. Så himla kul att det finns några som vill köra under sommaren. Grymt jobbat allihopa!!! (Kanske är det någon av er som läser min blogg emellanåt)
Tabata är ett pass jag verkligen gillar och jag hoppas att jag kommer kunna gå på det i höst. Eftersom Patrik kommer hem och jobbar så ökar ju chanserna i alla fall. 

Nu har vi precis avslutat en sen middag, idag blev det tacos. Hade ju ändå handlat till det redan igår men eftersom strömmen gick kunde vi inte äta det igår ju...så barnen var riktigt lyckliga idag och jag med. Haha. Älskar verkligen tacos!!! Det är en maträtt jag lätt skulle kunna leva på. 


Nom nom nom


Just ja, hämtade ut Elvins pass idag och jag dog sötdöden. Fina unge!!! Nu är även han redo för Turkiet i augusti. 



Ha en fin kväll allihopa...




1 kommentar:

  1. Men gud... Sötaste passet :-)
    Stackars Engla :-( hoppas hon mår bättre snart... Pussar o kramar på er allihopa..

    SvaraRadera