måndag 2 mars 2015

Pjuh äntligen är uppgiften mejlad.
Bära eller brista.
Antar att straffet för en dags försening påverkar betyget men det är bara att gilla läget.
Jag är i alla fall nöjd med arbetet och lyckades få ihop 23 sidor.
Hade velat haft lite mer diskussion men alltså, denna uppgift var så mastig så hade jag skrivit en diskussion för att matcha de 24 uppgifterna hade B-M fått sitta med mitt arbete ända till examensdagen och så illa vill jag henne inte. Stackaren har fullt upp ändå.

I lördags pajjade jag ryggen så dagens träning uteblev, om jag är sur? JA!
Men samtidigt glad eftersom jag då tog mig tid att sitta med uppgiften och få den färdig innan midnatt.
Jag hoppas det är bättre till på onsdag i alla fall så jag kan gå på steppen och då hoppas jag att mina nya skor kommit.
Är spänd på hur de kommer funka. De jag beställde nyligen (nike free 5.0) är sjukt snygga och sköna men de funkar tyvärr inte på aerobicen och steppen. Alla rörelser i sidled orsakar typ kramp av skorna men de kommer bli fin fina i sommar.


Nehe om jag skulle lyxa till med lite sömn? Eller ska jag börja med frågorna i medicin 1?

Imorgon vankas det skola mellan 9-17. Denna tid skulle vi ha på måndagar egentligen men idag blev det ändrat IGEN. Så nu är det tisdagar som gäller vilket iofs passar mig bättre, då blir inte träningen på måndagar lidande :)


Ha en fin kväll hörrni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar