tisdag 21 januari 2014

Tiddeloo Tjolahopp

Täppt näsa & sveda i näsan. 
Yes, thats how I'm feeling.

Men jag hoppas och tror att det är det vidriga sköljmedlet som spökar.
Fy för helvette vilket vidrigt skit.
Aldrig mer ska jag gå på billighetsreklam! 

En ynka gång svek jag min favorit och köpte en större förpackning för att det var typ gratis.
Jag skriver om det där blå sköljmedlet...kan det heta comfort? 
Starkt så in i norden OCH kläderna luktar fasen inte gott hur lite man än tar, så imorgon är det soppåsen som gäller och sen ska det köpas hem det som vi brukar ha...

Säljer det verkligen? 
Är jag ensam om att avsky tvättmedel, sköljmedel, tvål, schampoo och dylikt som doftar starkt? 

Jag tycker att det ska vara en mjuk och behaglig doft gällande dessa produkter.

Jaja, ingen big deal men ett irritationsmoment för mig.
Billigt är typ aldrig bäst, haha! 
(inte dyrast heller för den delen, men föööör snål ska man nog akta sig för att vara)

Jag hoppas i alla fall att det är pga sköljmedlet min näsa reagerar såhär.
Imorgon vankas det Step och det vill jag inte missa trots att mina ben och röv är tvärstumma efter gårdagens dubbelpass.
Först ut var aerobicen sen körde jag funktionell styrka på det.
Grymt tufft och svettigt MEN jävligt kul.

Imorgon är i alla fall ledig så ska försöka kurera mig under dagen.
Jag tänker ha en riktig mysdag med grabbsen medan Englis är på skolan och sen på pyssel & sång.
Den här helgen blir det dåligt med familjemys eftersom jag har jobbhelg.

Torsdag: 8-16
Fredag: 15.30-22
Lördag: 7-16
Söndag: 7-11 sen 15.30-22

Och Patrik kommer hem fredag e.m så honom hinner jag inte se innan jag åker till jobbet. :'(
MEN snart är det dags för Sälen och då har vi en hel vecka tillsammans. 
Då är det värt att jobba såhär ;) 

Idag fick Englis post från Filipstads simklubb, äntligen drar simskolan igång igen och hennes mysdräkt med tryck hade kommit.
Lycklig tjej? Jepp...
Så nu är det dags för alla aktiviteter igen MEN det stöttar jag.
Jag tycker det är jättekul att hon har ett brett intresse just nu för att i framtiden välja ut de sakerna hon brinner lite extra för.
Hon är en tjej med mycket spring i benen, väldigt social och framåt i sättet så att hon gillar dessa gruppaktiviteter är ingen big shocker för varken mig el Patrik. 

Nej ni...nu kallar kudden! 






2 kommentarer: