måndag 27 januari 2014

Måndag


Idag är det måndag och snart har den även passerat.
Jag har varit ledig idag och det har varit så sköööönt. 
Är väldigt sällan ledig måndagar. 

Vi startade dagen med att köra Englis till skolan sen handlade vi lite.

På hemmaplan har det inte gått i många knop. 
Frukost & soffhäng ända fram till lunch då Carina anlände. 
Äntligen en dejt ❤️ 

Hon tog med sig Englis från skolan vilket gjorde min dag. 
En vända mindre till Hfs.

Jag fixade iordning kycklinggryta m. broccoligratäng. Mums mums! 
 
MEN tiden går alltid för fort :'( 

Vid 16-tiden kom pappsen och tog över marktjänsten då jag skulle köra Englis på gympa och själv skulle jag iväg på träning i grythyttan. 
Aerobic och sen funktionell styrka. Har alltså spenderat 3,5 tim på hälsans idag.
Kan säga som så att det svider i musklerna...
Passade även på att fylla på gymkortet. 
Så nu är det bara te och köra!!! BAM!

Dag 1 av 60 avklarat! 







Jag saknar Patrik så in i bomben idag.
Har t.o.m fällt några tårar ❤️ Tur det snart är torsdag och hela 10 dagars ledigt tillsammans, hela familjen!!! 


Amor Vincit Omnia 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar