torsdag 28 november 2013

Torsdag

Hej hopp Gummihjul!

I morse var det inte kul att kliva upp. 
Hualigen vad trött jag va, 
men bara jag kommit upp så kände jag mig relativt alert. 

Jobbade på Grandungen idag vilket jag gillar.
Så dagen flöt på bra. 

När jag hämtat Englis på skolan tog vi ett varv inne på den stora ICA butiken innan vi hämtade grabbarna.
Sen var det raka vägen hem för att fixa middag åt 3 fina kiddoz.
Korvstroganoff var beställt! 
Servera, byta om och iväg till grythyttan för ett pass Russian Circle.
Motivation NOLLzeroINGENalls!!!!
Kände mig helt död i kroppen efter gårdagens pass.
Redan på uppvärmningen kände jag mig spyfärdig MEN hörni, jag fixade det!!! 
Tog mig igenom 12 övningar á 45sek (2varv)
Känner mig stolt!

Jag har faktiskt börjat fokusera på alla framsteg jag gör istället för att fokusera på det som inte händer.
T.ex tänker jag mer på kilona jag jobbat bort istället för att tänka på dem jag har kvar.
Dock tycker jag att jag varit alldeles för slarvig och att resultaten kommit alldeles för sakta MEN jag är stolt ändå.
Nu har jag bestämt för att lägga i högväxeln så de sista kilona blir ett minne blott så jag bara kan träna upp muskler. 
Inget gotte före julafton!!!
Inget godis, snacks, fikabröd, läsk osv...
Får se hur det går! 

Jag gick upp från ca 60kg till ca 88kg med Elvin och väger idag 67kg så nu jäklar ska de sista 7kg bort! (Gärna något till) MEN vid 60kg är jag nöjd. 

Så Jessica, du har faktiskt gått ner 21kg och det är inte fy skam. 
Klapp på axeln och köööör hårt! 

Nu dusch och soffhäng med han den där Patrik ❤️ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar