fredag 1 november 2013

Friday

Sömn.Bad.Familjehäng.Godis

Så har våran fredag sett ut.
Jag sov till strax efter 13, blev väckt av 3 fina som tjatat hela f.m om att få väcka mamma ❤️
Pussar, kramar & fina ord är ju ingen dålig start på dagen. 
Natten på jobbet var inte lika lugn som i onsdags och det satte sina spår.
Jag var såååå trött vid 4-tiden så jag höll på att knoppa in. 
Tur jag hade grymt sällskap båda nätterna. Amanda & Ann-Marie, vilka fina människor. 

När jag klev upp var Patrik i full färd med lunchen.
Egengjort mos & falukorv. (jag valde fiskpinnar ist) 
Gillar verkligen inte stekt falukorv.

Sen körde vi grabbarna till sikfors och styrde bilen till Filipstads simhall.
(Elvin har ju haft feber så vågade inte ta med honom & Emil har en eksemperiod)
Så det bästa för båda var att vara hemma ist. 

Sami följde också med.
Grymt kul och Engla är såååå duktig.
Idag lärde hon sig att dyka ifrån trampolinen. 
Nästa gång ska hon få testa och ta simmärken. 
Hon simmar bättre och bättre hela tiden och blir mer avslappnad & lugn för varje minut hon är i vattnet. 

När vi åkte hem bestämde Engla att hon ville ha pizza. 
Så vi hämtade pojkarna och tog med pizza hem.
Pojkarna somnade i bilen och sussar gott i sina sängar. 

Jag & Engla gick in en snabbis på Ica eftersom jag inte ville ha pizza.
Kyckling fick det bli för min del. 

Medan jag stod och kollade lite bland hyllorna frågade Engla om vi inte skulle ha salami också.
Visst kan vi ta lite salami svarade jag varpå Engla knallar fram till charken och säger:
-Jag skulle gärna vilja ha lite salami, fellinosalami tack! 
Sötaste tjejen ❤️

Sen ville hon spendera 60:- som hon fick av Sami i Filipstad. 
Det blev klistermärken och nya tuschpennor. 

Nu sussar hon gott sen ett tag tillbaka och jag väntar på att hockeyn ska ta slut så vi kan krypa ner under täcket till en bra film ❤️ 

Imorgon står det skridskoskola på schemat & jag ska köra ett gympass. 
Sen får vi se vad vi hittar på. 

Ha en trevlig fredag allesammans. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar