torsdag 24 oktober 2013

Torsdag it is

En trist sådan då Putte inte kommit hem idag.
Han kommer imorgon och jag är allt lite plutt.
(Kidsen också)
Känner mig som en tjurig barnunge. Haha! 
Saknad är ingen rolig känsla ❤️ 

Idag har jag jobbat på Gillersgården och det gick bra.
Fick dock gå tidigare för att hämta Emil på dagis.
Han hade nå kladdigt i örat som de på 1177 tyckte skulle kollas upp.
Ingen sprucken trumhinna i alla fall. Pjuh! 
Bara någon irritation i hörselgången som vi behandlar med droppar och salva. 

Efter det hämtade vi syskonen och for hem.
Pannkaksmellis var beställd. 
Plockade, fixade, klippte Emil och laddade för träning.

Vid 17.45 klev jag in på hälsans hus med en stor jäspning...nej bra!
Jag överlevde och kämpade på bra men dog några gånger och vid 2 tillfällen var fasen spyan nära. 

Nu är magen påfylld med lite äggröra, Elvin & Emil nattade och Engla tittar på Yohio men ser ut att duna in snart ❤️ 

Bara hon lagt sig ska jag ta ett varv i duschen och bädda ner mig i sängen! 

Hoppas ni haft en fin torsdag och till alla er som fått hem era gubbar idag...grymt avis!!!! 

Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar