onsdag 9 oktober 2013

Mitt i veckan, IGEN ❤️

Tiden rusar verkligen fram...
Veckorna går så fort så jag vet inte vad.
När jag jobbar märks det mer tycker jag. 
Veckorna är fullspäckade!

Måndag: Engla kvällsgympa och jag Aerobic/styrka

Tisdag: Engla Kulturskolan 

Onsdag: jag step/styrka 

Torsdag: Engla pyssel & sång och jag
Russian Circle om det finns barnvakt 

Lördag: skridskoskola

Söndag: Engla simskola och jag träning om det inte korsar med Patriks pappersjobb. 

+ 7-16 jobb några dagar i veckan...ibland kvällar fre-lör-sön, passar på att ta de passen när Patrik är hemma. 

MEN jag klagar inte.
Jag tycker det är toppen att Engla vill prova på olika aktiviteter för att sen kunna plocka ut de hon gillar bäst. 

Jag är såklart trött emellanåt men jag älskar jobbet inom vården och träningen på kvällen är liksom lite som en belöning för mig.
Jag blir på bra humör & orkar mer.
Vilket resulterar i en gladare mamma & fru. 

Idag jobbade jag bara till kl: 14 sen bra det iväg och hämta kidzen från skola och dagis.

Mellistime för grabbarna, Engla hann äta det på fritids. 

Fixa iordning middagen till barnen, röja lite hemma innan det var dags att bege sig till hälsans hus för lite step/styrka. 

Efter träningen tog jag en tur till lilla Ica och där möttes jag av dessa:
Jag fullkomligt älskar både Marianne & delicatobollar...yammi!
MEN jag valde en melon istället och lämnade dessa åt någon annan. 

Väl hemma möttes jag av en lyrisk liten Emil som hade fått prova sina nya skridskor.
Farmor köpte med ett par från Örebro igår. 
Han hoppade och studsade av lycka. 
Goding ❤️ 

Strax innan 19 nattade jag två fina pojkar sen hoppade jag och Englis in i duschen. 

Så nu ligger jag i sängen och har slumrat till några gånger.
Betyder väl att det är dags att avrunda ett inlägg a la "idag har jag..."men sån är jag. 

Englas brev till Patrik ❤️ hon ville skicka det via Intagram, från henne och grabbarna. 
Om pappan blev glad?
Ja milt sagt...rörd mest tror jag. 

Natti Natti ✨



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar