söndag 6 oktober 2013

❤️

Lovely!

I fredags när jag var på jobbet fick jag ett sms från min fina Gubbe,
om middagsdejt på Cornelis. 

Så när jag slutat åkte vi upp med 3 fina ungar till Örling. 
Alla 3 var lyriska över att få vara hos mormor & morfar ❤️ 
De älskar verkligen att vara där.

På Cornelis valde jag entrecote och den var himmelsk. 
Så jäkla god!!! 

Det blev en tidig kväll, vi va hemma till 23 igen. 

Lördagen startade vi med skridskoskola.
Morfar körde hem Engla och pojkarna fick stanna en stund till. 
Engla blir bättre och bättre på det där med skridskor och hon älskar det. 

På lördag ska Emil få prova. 
Han vill verkligen testa och när han varit med har han gjort allt för att ta sig ut på isen.
Hoppas vi hinner fixa skridskor åt honom till dess. 
Kanske nån av er som läser har ett par till salu? Strl 25 skulle jag tippa på. 

Senare på lördag e.m var vi i Grythyttan och firade Lisbet & Maria som fyllt år. 
Alltid lika trevligt och träffa alla. 

På kvällen bjöd Patrik på plankstek. 
Yammi var ordet. 

Idag tänkte jag & Patrik försöka komma iväg och storhandla, jag ska försöka komma iväg på ett pass russian circle och sen är det banne mig soffhäng som gäller!

Trevlig söndag till er alla ❤️












1 kommentar:

  1. Har ett par svarta skridskor, snörning, st 26 om det skulle va av intresse. Kan lämna dem på dagis så får ni testa iaf om ni är intresserade.
    Typ 40 spänn...

    Kram!

    SvaraRadera