tisdag 15 oktober 2013

Arbetsförmedlingen

Yes här sitter jag.
Helt ofrivilligt.
Har försökt fixa min aktivitetsrapport över nätet hur länge som helst men utan framgång pga tekniska problem på deras hemsida.
Telefonsamtal hit och dit men till slut var detta enda lösningen.

Hur kul? Inte alls faktiskt... 

Hoppas bara de godkänner att jag är 1 dag sen med rapporten. 
Annars...

Jag har i alla fall blivit beviljad A-kassa och min första ersättning kommer på torsdag. 
Det känns så skönt att ha en inkomst om jobben inte skulle dugga så tätt vilket för tillfället inte är troligt, men man vet aldrig. 
Alla kronor är välkomna. 

Imorgon är det dags för ett besök på ÖNH mottagningen i Linde, med lille Emil och hans öron.
Hoppas de kan hitta någon lösning så han slipper äta penicillin titt som tätt. 



1 kommentar:

  1. Vi ska till ÖNH också inom två månader
    Öroninflammationer titt som tätt ...
    Eventuellt rör =(
    Hoppas det går bra för er!

    SvaraRadera