söndag 7 juli 2013

Sometimes late at night...

Tjing Tjing...

Jag är helt nerväxlad ikväll.
Det har varit minst sagt rushigt på jobbet.
Man kan säga att det märks rejält när någon grupp är en personal kort. 
Hua Hua
Imorgon jobbar jag sista kvällen på några dagar så då hinner jag landa lite iaf. 


Innan jobbet idag var vi till Udden och därifrån åkte vi båt till Mulla så Emil, Elvin & Emanuel skulle få bada lite.
Elvins premiär (ute)bad och han älskade det verkligen.
Sen har vi bara latat oss i solen. 
Härligt sommarväder har det bjudits på i några dagar och jag hoppas att det fortsätter ☀

Engla har åkt till Örling på semester ;)
Hon åkte dit i lördags och är kvar än.
Emilia är där på besök i några dagar och Mummi har semester.
Får mms och rapporter om vad de sysslar med och jag kan bara säga såhär:
Jag är såååå glad över att mina barn har en sån fantastik mormor & morfar.
Helt underbart!!! ❤
Tjejerna har det riktigt mysigt. 

Nu är ögonlocken vääääldigt tunga...

Natti Natti






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar