torsdag 13 juni 2013

Ta mig tillbaka...

till T U R K I E T ! ! !

S K I T V Ä D E R 

Skulle utan problem kunna bosätta mig på varmare breddgrader några månader om året. 
Det här vädret gör än deprimerad.
När det är sommar vill man väl iaf ha mer än 2 dagars uppehåll i rad? 

NÄE positiva tankar...


Häromkvällen bjöds det till fest på Pyret.
Så lyckat.
Alla var glada och vädret var strålande. 
Engla, Emil & Emanuel hade köpt en jättefin blomma (doftranka) och kruka till Fröknarna som tack för en fantastisk tid. 
Dessa fröknar har verkligen gjort ett dunder bra jobb.
Trygga barn är trygga föräldrar.
Skriver som L, jag har ju 2 till barn som ska gå på Pyret till hösten så ännu behöver jag inte lämna stället. 
Vilket såklart känns underbart.

Igår var alltså sista dagisdagen för Emil & Engla.
Emil återvänder ju till hösten, men för Englas del var det sista dagen som förskoletjej.
Till hösten väntar start på den stora skolan. 

Efter att jag lämnat dem åkte jag & Elvin till BVC för 10 månaderskontroll.
72cm och 11.095g
B A M
Ingen liten bebis längre alltså. 
Sen tog vi en promenad med Carina & Jamie,
men det bästa av allt
GO frukosten efter promenaden!!!
Nam Nam Nam
Tiden gick alldeles för fort...

Nu hoppas jag på en liten minitripp med husvagn.
Då får vi ju lite fler timmar att babbla bort.
Haha! 


Lunchdags...ha en fortsatt trevlig dag trots regnet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar