lördag 22 juni 2013

Lördag!

Blev knas när jag skulle ladda upp bilderna så texten kommer nu i ett separat inlägg.

Idag började vi med en långfrukost i förtältet.
När det var dags för Elvin och sussa f.m snörade jag på mig skorna för en liten runda.
Till saken hör är att det är väldigt backigt här så även om inte runkeepern visade mer än 2,5km så var benen stumma och andningen var allt annat än lugn. 
Hittade en liten skogsrunda och till min stora förvåning kom jag ut mitt i slalombacken.
Inte konstigt att det gick tungt.
Nedför backen var enda vägen för att sen knata UPPFÖR ännu en brant för att ta sig till husvagnen igen. 
Med Elvin i vagnen gick det mer än lovligt tungt. Hua!

Sen har vi spelat kubb, kort och bara tagit det lugnt.

Elvin sussade skönt i 4,5 timme. 

Nu har vi ätit grillat och duschat.
De två minsta sussar gott och det dröjer nog inte förrän Engla knoppar in heller. 

Vi vuxna tänkte spendera kvällen med lite spel och mys såhär sista kvällen ❤

Imorgon är det hemfärd...

2 kommentarer:

  1. Hihi inte alla som motionerar med barnvagn i slalombacken:-D

    Gött o se/läsa att ni haft de bra.

    Imorgon blir de hemfärd för oss oxå,vad sägs om o planera vår camping?;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej verkligen inte! Haha...folk måste ha trott att jag var knäpp.

      Planerar mer än gärna in våran camping!!!!!!! ❤

      Radera