torsdag 14 mars 2013

Det var så roligt jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in...

Den melodin spelas upp i mitt huvud när jag vet att KARMA har besökt människor.
Jag gillar egentligen inte att vara skadeglad,
MEN ibland så kan jag inte låta bli att dra på munnen när KARMA tar hand om människor.
(och då menar jag inte att människor gjort "små" saker utan när det handlar om att medvetet såra och göra människor illa på olika sätt OM och OM igen)
Det är få människor jag känner såhär för, men det finns ett par stycken!
(dessa har på något sätt gjort mig illa/sårat mig OCH såklart önskar jag ingen olycka på det allvarligare planet)
Inte änns DIG/ER!
(eftersom jag tror på KARMA, så skulle det antagligen slå jävligt hårt tillbaka på mig själv, in that case)

Det handlar väl mest om att man inte ska kasta sten i glashus, vara rädd om det man har och behandla sina nära och kära med respekt.
Man vet aldrig när man kan behöva deras stöd.
Trist om man sumpat det pga en skitsak.

I min omgivning finns det endast 3 personer som jag litar på till 120% men sen finns det ju andra guldkorn som betyder mycket på andra sätt och dessa respekterar jag och värnar om precis lika mycket.


Där tryckte jag på DELETE!
Det här inlägget höll på att bli en bibel av tankar kring detta...


1 kommentar:

  1. Ja si ja giller di där karma, som Tabitha skulle ha sagt...haha slicka storstrut:-D

    SvaraRadera