onsdag 6 februari 2013

God Kväll på Er kära läsare!

Först och främst stort T A C K till alla Er som lämnar kommentarer, blir så otroligt glad när jag loggar in och ser att ni lämnat avtryck. 
Det liksom sporrar mig att fortsätta uppdatera. 

6 månaders besiktningen gick galant och Lille Elvin väger numer 8315g och är 65 lång men längden är nog inte riktigt 100% enligt mig,
skulle tippa på att det blivit felmätt sist eller idag. 
Testerna gick också bra och han tittade nyfiket på vad Dr hade för sig. 

Frågade lite om prognoserna ang RSV här i Hällefors och Eva hade inte hört något mer än rykten så det verkar inte ha eskalerat nämnvärt här i kommunen, so far.
Frågade också ang syskon och förskola.
Det enda han sa Dr Krok var att hade Elvin varit 2 månader eller yngre så hade han tyckt att syskonen skulle vara hemma då det är de barnen som blir riktigt dåliga,
men han påpekade också att för att förhindra smitta så är det ju absolut inte fel att ha dem hemma då riskerna såklart ökar om man har syskon på förskola. 

Annars har det varit en dag som alla andra.
Mitt humör var under all kritik en vända här på e.m men jag lugnade ner mig och hann mysa med kidzen innan det var dags för nattning. 

Är det någon av Er som läser min blogg som är protein junkies?
Tänkte höra mig för om proteinpannkakor samt kesoplättar,
är det någon som har erfarenhet av något av det?

Gjorde våfflor till barnen vid lunch och hörrni,
jag var så J***A nära att hugga en rackare, men såklart så vann disciplinen. 

Jag hittade en blogg igår som jag blev förälskad i direkt,
massa bra & snabba tips om allt möjligt.
Försökte lägga in en länk men verkar ju omöjligt.

Ni hittar den på finest.se Pischas Blogg

Imorgon är det torsdag och jag hade hoppats på att Patrik skulle komma hem,
 men inte denna vecka heller!
Här får vi vackert vänta till på Fredag eftermiddag och JA en dag gör skillnad.
Vi får iofs vara glada att han kommer hem över huvudtaget då de hade frågat honom om han kunde tänka sig att jobba helg vilket han inte ville.
Hade jag och kidzen åkt upp så hade han gjort det men jag är inte så sinnad att göra det så då bestämde han sig för och komma hem. 

Nej ni nu ska jag äta ett ägg och kika lite på fotboll




Grabbarna Bark i entreprenadbranschen



Lille Elvin får låna Storebrors bilar men lite lite vråg blir han allt våran Emil

1 kommentar: