fredag 22 februari 2013

Gåstol...

Här hemma testas en gåstol och jisses så det svischar kring benen.
Jag har inte haft gåstol till varken Engla eller Emil.
Varför är en evighets debatt så går inte in nå närmare på det.
Åsikterna kring det är många och jag är fortfarande lite skeptisk, men någon liten sväng då & då kan väl inte skada hoppas jag.

Sålänge han nöjer sig med att ligga på golvet och rumla runt så tycker jag det är bättre och inom kort så är han säkert mer hemma på det där med att krypa också,
men det är väldigt kul och se honom svischa runt i gåstolen och le som den lilla solstråle han är.
Han verkar i alla fall gilla den skarpt.
Trodde inte han skulle komma på tekniken så fort,
men efter bara några minuter så tog han sig runt här hemma och då inte bara bakåt.

Tror min resfeber har kommit lite väl tidigt denna gång också.
Var in på H&M:s sida och klickade hem lite sommarfint till Engla som ska med till Turkiet.
Lika bra och göra det nu då leveransen från H&M är allt annat än snabb.
Jisses vad kläder man får för knappt några pengar alls.
Det blev bikinisar, sandaler, skor, klänningar, shorts till både Emil & Engla, badbyxor till Patrik och massa annat.
Kalaset slutade på ganska precis 1000:-
Helt okej tycker jag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar