torsdag 7 februari 2013

En unge i minuten...

Jag och Engla satt och tittade på det här på eftermiddagen.
Förut när jag frågat henne hur många barn hon vill ha när den tiden är inne har hon svarat typ 30,
och när vi sitter och tittar säger hon plötsligt:

-Du mamma, jag tror det räcker med 3 barn när jag bli stor.

Sötnöten...

Det är helt sinnes alltså vilka känslor som svämmar upp när man tittar på förlossningsprogram.
Jag vill föda igen, igen och igen.
Tårarna sprutar och man känner den där härliga känslan i hela kroppen.
Alla ni som fött barn vet vilken känsla jag menar.

Tur att jag vet mina begränsningar och att det bor en liten realist i mig.



4 kommentarer:

  1. Haha va roligt att du skriver de,satt o kolla på filmen "På smällen" igår o blev tårögd på slutet o tror ja sa till M att ja ville ha en bebis till typ NU..hans svar "ja se de förstod ja väl".. Haha

    Underbara älskade barn♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ovanligt att vi gjort samma sak?! ;) hihi

      Läste precis din blogg och det där med burkmaten är så klockrent, att båda ratar den.

      Radera
  2. Inte direkt..haha Tom pannkakor en Måndag även om vissa blev mer lyckade än andra..lr hur va de ;)

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Haha!
    Jag fick kompensera dagen efter men körde på våfflor, svårare att misslyckas liksom! :0)

    SvaraRadera