tisdag 11 september 2012

Tisdag!

Potatisen puttrar på spisen och alldeles strax ska det värmas fiskbullar till barnens stora förtjusning. 
Själv laddade jag med ordentlig mellis så jag står mig nog till kvällsfikat. 
Mat smakar liksom inte. 
Nilla var här tidigare med en lunchlåda och den åt jag mest för ätandets skull. 

Vet inte riktigt vart min aptit tagit vägen? 
Vill mest bara dricka iskallt kranvatten och det i määääängder! 
Inte änns snask vill jag ha.
Har inte ätit en enda godisbit sen Elvin föddes.
* S T O L T *
(fikade på Nillas födelsedagsfika, that´s it liksom) 
Håller mig till goda ostar & Cola Zero när jag blir sugen på något. 

Det är toppen inför träningsstarten...



Idag hade jag lyckan att slippa köra barnen till dagis, det gjorde faster...Underbart! 
Elvin brukar sussa vid den tiden så det är skönt att slippa dra upp honom. 

Nu i eftermiddag ringde världens bästa Svärfarmor (Patriks farmor) och undrade om det underlättar för mig om de kör Engla och Emil till dagis ibland. 
Om jag blev glad?
Jaaaa och otroligt tacksam för deras omtanke. 
Så imorgon kommer de och kör illbattingarna till Pyret. 


FAAAAN har torrkokat potatisen!


T J I N G 

1 kommentar: