måndag 10 september 2012

Måndag!

Känslorna slåss inom mig och jag vet inte i vilket fack jag ska placera vilken känlsa. 
Antar att detta är övergående,
men just i detta nu är det väldigt uppstressande. 

Känns lite som att jag tappat bort mig.
Var hände det, när och framförallt varför?

Asch Asch Asch

The show must go on!




Helgen som passerade bjöd ju som alla vet på en storslagen marknad (not).
Inget fyndande blev det.
Gick mest ner för att barnen skulle få åka lite karusell.
Vi åkte ner strax innan lunch,
träffade på Fam Fiedler/Hansson och kidzen åkte lite karusell ihop. 
De hann med 2st innan vi bestämde oss för att gå ner till Christinas för lunch. 

Efter det var det ju dags för grabbarna att sussa middag och Patrik tog med sig dem medan jag och Englis strosade lite till på marken.
Lite mamma & dotter tid. 
Händer ju inte så ofta nu för tiden, men när Elvin blivit större då är det verkligen dags för lite catch up time. 
Älskar verkligen när Engla och jag hänger ensamma. 

Hon ville åka lite mer karusell och hoppa studsmatta så det avverkade vi först.
Nästa sak som damen bestämt var sockervadd...

Det var liksom typ allt. 

Handlade med lite gott till Patrik och en leksak till Lille Emil. 
(Patrik är galen i saltlakrits så det blev såna där obehagligt salta remmar) 

Annars har helgen bjudit på hemma fix.
Köket har ju fått sig en make over.

Det var den helgen de.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar