tisdag 13 mars 2012

Ytterligare en fin Vårdag!

Började dagen med att skicka iväg Engla till Pyret, frukostmys med Emil, få på honom kläder, hoppa i träningskläderna, invänta Nilla, köra Emil till Norrheden för att sedan dra iväg till Hälsans Hus för ett gympass.
Idag gav vi benen & magen en rejäl omgång.
Så skönt Så skönt!

Som belöning gav vi oss själva en smaskig Kringlan sallad.
Det smakade käften behändigt ska jag säga Er.

Vad har hänt mer idag då?
Inte mycket mer,
Kröken häng typ, as usual!

Nu har jag bänkat mig framför TV:n och sen blir det några sidor ur 
Änglamakerskan
av Camilla Läckberg
Jag älskar hennes böcker om Fjällbacka.
När vi var i Strömstad var vi (jag) tvungna att åka en tur till Fjällbacka just för att jag ville se om jag kände igen något från boken.
Jag började läsa den igår är fasen snart halvvägs.
Trodde det skulle funka perfekt som sömnpiller, men icke!






1 kommentar:

  1. Jaså fanns dem på Ica,det har jag inte tänkt på:)
    Tror dock att de är likvärdiga med Mams och jag kör på med dem tills jag forskat mera i ämnet!

    Åh vad kul att du gillar dem:)jag älskade dem också-så underbart sköna:)

    Kram!

    SvaraRadera