onsdag 28 mars 2012

Insikt!

Ibland händer saker här i livet som gör att man kommer till insikt.
Det blir liksom som ett AHA moment.
Man bara vet hur man ska göra med vissa saker.


Att umgås med människor som är helt okomplicerade och helt fantastiskt ärliga gör så gott för själen.
Både Lördag & Söndag bestod av just sådant umgänge.
Jag blev alldeles nostalgisk när jag såg barnen springa i skogen, hand i hand,
precis som jag & pappan en gång gjorde vid samma ålder ungefär.
Det är dessa ögonblick som får mitt hjärta att brinna av Kärlek till alla fina som förgyllt mitt liv och som gjort mig till just den jag är idag. 
En del förgyller mina dagar fortfarande, en del har lämnat jordelivet & en del nya guldkorn har kommit in.

Patrik,
min bästa Vän, man, pappan till mina barn är den mest fantastiska personen av dem alla.
Allt vi gått igenom 
Troligtvis är det just dessa händelser som format mig mest.
Älskar Dej
mer än allt och hoppas innerligt att vi har många fina år att se fram emot. 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar