fredag 16 mars 2012

Boktips!

Tar gärna emot boktips.
Läste ut Änglamakerskan igår och hade såklart velat läsa mer av Camilla Läckberg,
men visst är detta den senaste boken?!

Det är iaf den här typen av böcker jag gillar.
Såna man liksom inte kan lägga ifrån sig.
(alla Anna Jansson har jag läst så de behöver ni inte tipsa om)
Gärna följetänger, inga såna där tråkiga författare som bara skrivit en bok.


Carola: Båda barnen är verkligen kopior av sin pappa ;) 
Emil är liiiite mer lik mig än Engla men mest lik Pappan i familjen han också.


TREVLIG KVÄLL PÅ ER! 


Blir så glad när jag träffar DEj Carina!

6 kommentarer:

  1. Arne Dahl... 11 svenska kriminalböcker varav 5 finns på film

    SvaraRadera
  2. Har inte läst nåt av henne än tyvärr så jag vet inte riktigt stuket men här finns Lars Kepplers 2 första om du är intresserad! Hoppas Englisen är bättre idag :)

    SvaraRadera
  3. Har du inte läst "tusen strålande solar" och "flyga drake" så gör det! Bland de bästa böckerna jag läst! Kommer inte ihåg vad han hete r, författaren!

    SvaraRadera
  4. Haha o ja dej... "Ja du e verkligen tjock!"..haha Klockrent :)

    Hoppas Engla blir frisk fort..verkligen inge kul när dom små e dåliga :(

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Namnet som Pilli söker är Khaled Hosseini - helt fantastiska böcker! Ha näsdukar i närheten! ;o)

    En annan svensk deckarförfattare som jag gillar är Johan Theorin. Jag har läst Skumtimmen och Nattfåk av honom. Han väver ihop flera historier på ett skickligt sätt, tycker jag. Vet att han har en tredje bok ute och att en fjärde planeras...

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att Viveca Stens sandhamnsserie är jättebra =)

    SvaraRadera