måndag 5 mars 2012




THE Book!


Yes, här är den!
Har googlat allt möjligt för att kunna sätta ihop ett gym schema som tar hänsyn till min graviditet och nu äntligen har jag hittat det rätta verktyget och det Thank´s to Jennifer.
GRYMT bra bok, både till nu och efter graviditeten.
(satte kupongen på insidan så den inte kommer bort)

Har börjat läsa den och imorgon tänkte jag ta med den till gymmet för att testa övningarna.
Fínns massor med bra övningar som funkar utan redskap också,
 med enbart Dej själv som redskap.
Passar ju perfekt de dagar man inte har möjlighet att ta sig till gymmet.




1 kommentar:

  1. Härligt Jessica:))
    Tror att du kommer ha mkt nytta av den!'

    Och tack för din fina kommentar på kärleken till barn inlägget:)
    Tänk att du snart ska få uppleva allt det där fina igen!Jag hoppas jag också får uppleva det igen:)


    KRAAM!

    SvaraRadera