söndag 4 mars 2012

Bio & Restaurang besök!

Igår efter att vi firat Finaste Lille Emil åkte jag och Patrik till Örebro för lite egen tid.
De restaurangerna vi ville besöka var fullbokade så vi fick nöja oss med Efesos.
Helt okej,  men i Grekväg är Hellas fortfarande favoriten ;) 

Det blev både förrätt och varmrätt,
OCH jisses vad mätta vi blev.
Jag hade kunnat nöja mig med bara förrätten egentligen.

Sen såg vi "En gång i Phuket" och jag måste säga att den var roligare än vad både Patrik & Jag hade förväntat oss, lagom humor när man är lite tröttis.


Idag började Patrik morgonen med Vasaloppet och jag undrar fortfarande varför man måste se det?
Jag är totalt ointresserad av det,
sover hellre ;)

När jag väl tagit mig upp åt jag lite frukost och bestämde mig för att tjuvstarta med träningen,
Patrik åkte för och hämta kidz & fixa med lite papper.
Jag inväntade Nilla och så for vi till Hälsans Hus för ett gympass.
G Ö T T är bara förnamnet.
Äntligen igång igen.
Känns helt underbart och jag är väldigt positivt överraskad över min prestation.
Orkade mycket mycket mer än jag trodde!


I väntan på att Lilleman ska vakna sitter vi andra och myser i soffan till Alla vi barn i Bullerbyn.
Hemsk Gubbe den där Skomakarn! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar