torsdag 2 februari 2012

Efterlyser!

Finns det någon som har någurlunda fräscha mamma kläder som den vill bli av med så är jag JÄTTE intresserad.
Som ni vet av mina tidiga graviditeter så kommer min mage kaboooom liksom.
Så för tillfället är det tights eller mysisar som gäller.
Hur kul?
Inte jätte kul faktiskt.
Har heller ingen lust att slänga ut en halv förmögenhet på kläder redan när jag antagligen kommer hinna växa ur även dem.

TACK!



Den här dagen har varit en såndär skit dag från början till slut, illamående konstant, trött, grinig you name it. Stackars mina fina fina barn.
Tur att jag är generös med pussar, kramar & fina ord mellan utbrotten. =)
Sen sitter man här på kvällen och känner sig som världens sämsta Mamma...buhu!

Imorgon bitti bär det åter igen iväg till USÖ,
för en träff med en neurolog ang. infektionen som Emil haft. En uppföljning liksom.
Hoppas allt är okej  med våran fina fina Prins.

När jag varit där och landat lite, tänkte jag försöka skriva ner lite om vad som hände där & då på Rhodos.
Så när jag känner att skriften är okej så får även ni ta del av hela berättelsen.
Eller iaf delar av den, annars får jag skriva i oändlighet!

Nej ni, en skål nudlar & Adam Live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar