måndag 20 februari 2012

Effektiv as Hell!

Yes, det har jag varit idag.
Fått ALLA måsten gjorde redan på förmiddagen idag och hur kommer det sig?
Jopp, jag var HELT ensam!
Jag och barnen sov över hos Fam Persson inatt då vi hade lite taco & BB mys igår kväll.
En tripp till Filipstad stod på schemat imorse då Emanuel skulle byta en födelsedags present,
men när det vankades avfärd säger Nilla:

-Alex åker med, så vi tar med alla barnen så kan du få lite egen tid

Jisses, WOW, tack eller vad säger man?
Detta gjorde i alla fall att jag betade av alla måsten:

*Ringa AMF
*Inskrivning (via nätet)
*Ringa mäklaren
*Ringa FSK
m.m

Så skönt att alla dessa saker är gjorda.

På e.m åkte jag ock kidzen ner på byn och uträttade lite ärenden så som mathandling och apoteket.
Ska tydligen börja äta järntabletter.
Har ALDRIG gjort det vid tidigare graviditeter, men detta kan ju bero på att de bara mätt Hb värdet och inte depåerna.
Hb värde har jag alltid haft bra.
Sen for vi hem och fixade till middagen, badade ungar, nattade ungar (eller iofs nattar de ju sig själv, men bädda ner dem och säga Natti Natti), tog en lång dusch och nu har jag bänkat mig i soffan med räkor och Kalamata Oliver.

MUMS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar