onsdag 29 februari 2012







Dagen i Bilder!



Onsdags fika på Kringlan, Englis älskar verkligen att fika där så det var en 
passande överraskning jag slog till med!


Ett besök på Grythyttans Blommor blev det också,
ytterligare en favorit hos Englis


Där köpte jag denna vackra kreation


Emil gillar också att fika.
Men till honom serverades kall gröt (semper) & lite tjuvsmakning från min macka.


Detta har vi ägnat oss åt efter att jag hämtat Engla på dagis och även hämtat min mobil i Sikfors.
Nu har vi slängt in kyckling i ugnen och ska strax inta dagens middag,
vilket kommer smaka lovely.
Magen kurrar högt! 
Inom kort är det även dags för nattning,
men innan det ska 2 skitiga ungar få ett ordentligt bad och lite SPA behandling.
Imorgon är det tidig dagis lämning,
redan 8.00 då jag har tid hos Birgitta på VC kl: 8.30.

Har även kirrat barnvakt så jag ska kunna träna på gymmet 2 mornar i veckan och det känns såååååå underbart.
Morgon träning är det absolut bästa tycker jag. 
Ska även försöka klämma in ett pass på helgen,
får ta det när Patrik ändå är och fixar papper då missar jag iaf ingen tid med honom ;) 
Så på tisdag nästa vecka kör jag igång!!!
Hoppas jag håller ihop så jag kan fortsätta träna relativit långt in i graviditeten. 
Tänkte även försöka promenera de mornar jag inte är på gymmet.
I alla fall när vädret är fint...



Kanske slinker in en update senare men auf wiedersen (stavas?) sålänge!


1 kommentar:

  1. Låter som en härlig eftermiddag :) Emil såg väldigt vuxen ut på den sista bilden :D

    SvaraRadera