tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag firades ute i Kröken då finaste Emanuel fyllde 5 år idag! Helt galet vad tiden går fort, minns det som igår när jag nervös ringde titt som tätt och undrade hur det va med Nilla. (hade väldigt jobbiga dygn innan prinsen till slut anlände) kommer ihåg att jag satt vid köksbordet på Björnrike Centrat när det plötsligt kom ett mms på nykomlingen, behöver jag säga att jag stortjööööt?
Grattis igen älskade Skitunge! <3

I kröken åt vi tacos som födelsedagsbarnet beställt, sen massa god fika såklart.
Blev visst även lite titt på Björnrike semester inför nästa år ;) men då 7 dagar.

Min alla hjärtans dag slutade med krokodil tårar då min älskade gubbe skickat blombud!
Saknaden är enorm som vanligt! <3

Natti Natti, tidig morgon imorgon då ett besök på Usö står på schemat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar