tisdag 31 januari 2012

T A C K !

För alla Grattis & fina kommentarer.
Ni som följt min blogg vet ju att detta är helt otroligt.
(helt plötsligt händer det)
Det var helt oplanerat, men självklart lika Välkommet som både Engla & Emil.
Med dem krävdes ju en del planering ;)

Jag valde att skriva det här då jag vet att ryktet redan går.

Än är det väldigt tidigt,
men det finns inga garantier efter v.12 heller, eller hur?

Personligen har jag inte riktigt förstått att det åter igen växer ett litet liv där inne,
ett liv som förhoppningsvis kommer till oss i slutet av Augusti.
Det jag vet är att alla våra barn är riktiga mirakel.
IVF:erna har fungerat klockrent utan krusiduller och NU helt naturligt trots en trasig äggledare och en som inte haft någon som helst passage.
Emils förlossning måste ha gjort susen!
(med Englis blev det ju kejsarsnitt)


L Y C K A !




2:a januari 2012
(skaplig start på det nya året)






7 kommentarer:

  1. Whaaaaaat?!!! Gud va roligt, skit kul :) Garttis i 1000..<3

    SvaraRadera
  2. Ett jätte grattis till er. :)

    SvaraRadera
  3. Oj guuuuuud så roligt att ni lyckats på egen hand.
    Grattis till er!!!
    Stor Kram <3

    SvaraRadera
  4. Men fyfan va KUL! Superstort GRATTIS till er!! <3

    SvaraRadera
  5. Skriver grattis här med!!! <3 Såååå himla roligt!!!!<3 KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  6. GRATTIS igen:) så himla kul!!!!spännande att följa din graviditet!

    SvaraRadera