tisdag 24 januari 2012

Sofias Änglar

Kollade på det programmet igår och fällde såklart massa tårar.
Kunde ju inte släppa den där familjen när programmet var slut, försökte mig på att surfa in på kanal5.se via mobilen då datorn bestämt sig för att krångla.
Det gick inge vidare.
Åh, jag ville ju så gärna se hur det går för Johan och hans rehabilitering.

Nu ikväll när datorn bestämt sig för att fungera så surfade jag in och kikade på klippet.
Vilken kämpe, vilka framsteg & vilken vilja!
Fällde även tårar till det klippet.

Jag är sådär,
jag vill alltid veta vad som hände sen, hur gick det osv.

Nästa vecka tror jag att jag ska låta bli att titta,
det handlar om ett par som förlorat sitt barn och sånt brukar INTE jag palla.







MIA H: lämna gärna din bloggadress i kommentarsfältet, den har försvunnit! =/

1 kommentar:

  1. Jag klarar inte av dessa program - lider av känslomässig inkontinens ;o) Så jag aktar mig... Vi finns på grannlandet.blogspot.com Välkommen in!

    SvaraRadera