måndag 23 januari 2012

Jag brukar undvika ordet HATA då jag tycker det är ett väldigt hårt ord,
men just nu måste jag uttrycka mig i skrift och då passar endast ordet HATAR!

Det förklarar min dagsform till 100% om jag säger så.
Magsjuka, illamående & spya är något som är tillåtet att hata!!!
Lukten finns överallt även om man inte just för stunden kräkts, det sitter i väggarna ändå.
Fy Fan!
Tur att det bara är jag som spyr!
Önskar inte min värsta fiende detta skit!

Vad hjälper mot illamående?
Detta borde jag ha kläm på då jag varit gravid två gånger och mått skit,
men inget tycks hjälpa mot detta elände...?



Förresten, kul att det finns så många som vill läsa min blogg!
Kom gärna med kommentarer etc, det uppskattas alltid!

1 kommentar:

  1. Nä fy magsjuka :( Vi fick bvc tid på torsdag förmidag så vi hoppar öppna förskolan denna vecka!! Vi får ta det nästa hoppas det passar er då..Krya på dig! Kram

    SvaraRadera