tisdag 10 januari 2012

~Dagen känns OK so far~

Igår kväll hade jag starka planer på att lägga mig i tid, men som vanligt sket det sig.
När jag väl stängde igen datorn så hörde jag en viss liten Emil som började knöla i sin säng,
jaha, det var den sömnen tänkte jag.
Jag ignorerade, han somnade om, knorrade, jag ignorerade, han somnade om, men sen var jag så sjukt trött och ville verkligen sova så jag stängde av TV:n och gjorde iordning en flaska välling,
sluuuurk och så sov han.
Vi gick upp strax efter 9 imorse.
Är det verkligen möjligt att bebisar ska dricka en flaska välling vid 19 och sen en till vid 23???
Han äter ju liksom som en häst på dagarna.
Frukost, Lunch, Mellis, Middag & gröt

I 2 veckors tid har han inte druckit välling över huvudtaget.

Får väl se hur det går ikväll.
Ikväll får han gröt istället för den första flaskan välling iaf.
Vet egentligen inte varför jag gav han välling ist för gröt igår, men men...

Imorgon blir det heldag för Lilla Englis på Pyret då det blir USÖ för Lilleman.
Även det kommer ta en hel dag.
Han ska göra MRI röntgen...usch...hatar när små barn måste sövas. =´(
Självklart är det värt det så vi får veta om höstens sjukdom skadat något där inne.
Sen återstår den HEMSKA väntan på svaret.

Finns det något jag HATAR så är det ovisshet & väntan...
och just nu är vårat liv fyllt med just ovisshet & väntan...
men de säger ju att den som väntar på något gott...

Nej, nu ska jag avrunda då jag känner att tankarna skenar!



Finaste Ungarna!

1 kommentar:

  1. Han kanske växer =)
    Kommer ihåg när Nellie växte som bebis så åt hon som en besatt både på dagarna och nätterna.
    Jag märker även nu när hon växer fast då slipper man visserligen maten på kvällen/natten =)

    Kram Carola

    SvaraRadera