måndag 30 januari 2012

Åter igen är det Måndag!

Helgerna går fort, men de innehåller mycket mys.
Denna helg har innehållit korvgrillning, fyrhjulingsåkning, skridskoåkning och så har Englis varit till Gustavsviks badhus med Sami & Malin.
Såklart var den trippen höjdpunkten för Englis.

Jag börjar sakta men säkert känna längtan efter flytt.
Många saker ska bli otroligt skönt och slippa se, höra, lägga energi på.
Såklart kan jag välja att inte lägga energi på dessa saker,
men ni vet att det ibland är väldigt svårt, då det finns så nära en hela tiden.
Man blir liksom konstant påmind.

Jag är otroligt glad och lycklig över det jag ådstakommit i mitt Liv, so far!
Efter 17 år känner jag fortfarande det där underbart fantastiska pirret i magen vid minsta lilla tanke på mannen jag gift mig med.
Våra fina barn är det absolut bästa & finaste vi ådstakommit.
Min personliga utveckling kommer såklart aldrig bli fulländad, då jag hoppas att jag utvecklas hela livet.
Vore ju katastrof att stå och trampa på samma ställe utan att ta tag i saker man vill hinna med innan man tar på sig träfracken.
Patrik & Jag som par utvecklas också hela tiden, vilket jag ÄLSKAR!
Det mesta känns fortfarande spännande och underbart.
Vi fortsätter i samma anda som vi alltid gjort, enligt andra:
-Ni lyckas då med det mesta!
Både på gott och ont.
Vissa saker har en tendens att hända kring oss.
Ja, varför ska det vara tråkigt?!
Haha!

Kontakten med en ny/gammal Vän har gjort att jag hittat ett inre lugn just i den där jobbiga biten med just Vänner.
Varför försöka få människor att tycka om en pga ansträngningar när det finns dem som gillar en just för att man INTE anstränger sig?!
Finns väl ingen bättre bekräftelse,
att bli omtyckt för just den man är!
T A C K fina Du som ger mig just detta!
Forward We Go!
<3




Liten har blivit Stor!
Där knappt 4kg, nu 13kg


Semester på Rhodos 2011
2 dagar njöt vi, sen väntade 10 dagars helvette!



2 kommentarer:

  1. Åh goa Emil! Det är helt otroligt vilken liten kämpe han är!!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Maria :)

    o vilka kämpar hela hans familj är♥

    Forward we go :)

    Kraam på er

    SvaraRadera