tisdag 8 november 2011

~Äntligen Hemma~

Home Sweet Home!

Dagen har varit T O P P E N på alla sätt.
Trevligt sällskap, lyckad shopping, massa skratt och allt som hör till en kanon dag.
Nu är ALLA julklappar klara!
Antagligen är jag i så god tid i år att jag kommer glömma bort vad jag köpt vilket kommer resultera i en mängd fler julklappar ;)
ÄLSKAR att handla saker till barnen.


Till mig själv lyckades jag fynda träningskläder(tights 99:- linnen 70:-, sport BH 2 för 99:-),
skor (99:-/ordpris 999:-) & en OnePiece (179:-) till samlingen.
Hittade även UGGsen jag letat efter (nej inte äkta) men de med knappar på sidorna.
Tycker de är såååå söta!
Lagom pris med tanke på att de blir urtrampade under en vinter.



Helt galet billigt med leksaker, TV-spel, barnkläder
(hittade julutstyrsel till båda barnen för endast 49:- st) så nu blir det julkorts fotografering!!!
men självklart fanns det saker som var dyra också med tanke på kvalitén.
Det bästa av allt  var att jag lyckades hålla mig under budgetten med 1000:-, det ni, det är inte illa.


TACK Maria, Jimi & Catrin för en fantastisk dag!!!


Har precis slagit in alla klapparna och ska nu testa lite träningskläder sen BUMS i säng!

2 kommentarer:

  1. tack själv kära du!! Shit hann du med det också...vi tittade igenom allt o ställde sen in allt i sovrummet :) Mollies lampa är uppe och onepiecen är på ;) jag fick hämta ved i den iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Det känns som om vi kommer kunna ha liknande kläder på träningen framöver...;) /Karin

    SvaraRadera