onsdag 7 september 2011

~Step/Styrka~

Idag är det alltså träningsdag igen och idag kör jag step/styrka.
Ska bli skoj, men jag ska inte sticka under stolen med att The Träningsvärk from hell är på besök i min kropp.
Blir alltid värst på dag 2 efter ett träningspass.

Skulle även vilja testa Bodybalance, men vi får se vad Nannyn säger.
I såna fall hoppar jag Zumban imorgon och åker till Darling i Stockholm, men får såklart ta igen det missade passet imorgon med någon annan aktivitet.
Kanske kan googla på träningscenter i Segeltorp? Alternativt Nykvarn?
Eller så tar jag helt enkelt med mig vikterna/hantlarna till Sthlm...

Saknar Patrik så in i bängen denna vecka, men HÖRRNI, det är ju redan ONSDAG!
OCH ev. får jag ju träffa honom redan imorgon ;) idag om han får bestämma, men jag vill verkligen gå på Steppen ikväll, så tidigast imorgon säger Fru!


Det var allt för nu... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar