torsdag 1 september 2011

~Hatar Stress~

Det gör jag verkligen, men jag är en person som ÄLSKAR detaljer...
Så denna stress är egentligen en slags positiv stress eftersom jag på Söndag kommer vara så nöjd över att jag lade ner tid på just DETALJERNA!

Antagligen kommer hela morgondagen spenderas på FH då vi ska fixa med dukning etc
Kvällen kommer tillbringas hemma i köket med bakverk o diverse ätbart, ALLT måste ju dekoreras!
Just ja, när ska jag hinna handla???
Får ju gäster imorgon kväll också...Kan man klona sig?
Just ja, barnen...hua hua...mat, sova, leka, N Ä R ?
Jag KOKAR över...

Tur Nilla hjälper mig med dukningen imorgon, så för hoppningsvis går det relativt fort, eller inte?!
Jag har ju en tendens och ändra mig 1000 ggr.
Vill verkligen att det ska vara så fint som möjligt för våran Lille Prins.

Englas dop var ju super lyckat...
Det dopet förberedde jag i månader kändes det som...Fjärilar, kopp/sked dekorationer, blommor, rosa, grönt, namnservetter etc etc

OCH självklart ska Emil få det MINST lika fint ;)
Trist bara att vi inte kan vara hemma i trädgården även på hans dop...men men det blir säkert toppen ändå har jag en känsla av...
Meeeen, DETALJERNA är så viktiga.
Skulle verkligen inte kunna blanda färger högt och lågt...är det lj.blått & vitt (m. inslag av silver) då kan jag inte ställa blommor på borden i  LILA, eller kakor med GRÖN dekoration etc ni fattar, nej, då SKA det mesta vara lj.blått & vitt! (i alla fall i den mån det går)
Jaja, vi får se hur jag får till det...kanske blir pannkaka av ALLT!

Gästerna ska ju trivas också, det ska finnas saker i kylskåpet så de bara kan ta sig något om de vill, frukost, lunch, middag x 2...Vad ska jag laga?
Hua...gah...Hilfe!!!


Andas in Andas ut....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar