måndag 5 september 2011

~Aerobic/Styrka~

Idag drog det alltså igång på Hälsans Hus.
Jag bestämde mig för och testa Aerobic/Styrka med Heli Johansson, vilket jag absolut INTE ångrar.
Är lite sugen på funktionell styrka också, men det passet är direkt efter aerobicen, tyvärr.
Blir lite tokigt med barnvakten och så vill jag natta barnen själv.

Får helt enkelt köra styrketräning hemma.

Nästa pass är på onsdag, då tänkte jag köra Step/Styrka.
Antar att det är minst lika skoj som detta.

Jag brukar inte gilla det här med gruppträning, men det har var verkligen skitkul...lokalen i Grythyttan är ju sååå mycket bättre än den i Hfs (liten, trång, dålig luft, klaustrofobi etc)
På Hälsans Hus är det STORT, rymligt, bra luft etc.
Sen tror jag verkligen att instruktören har stor del i hur man trivs och inte, Heli är ju helt fenomenal.

Grymt taggad är jag i alla fall =)
(pssst, har inte ammat på snart 4 veckor och fortfarande tickar vågen NERÅT, ytterligare 1kg NER)
sextijävlakilo, vet inte när jag vägde så lite (?) jo förresten, på inskrivningen hos BM när jag väntade Engla, efter att ha spytt hela dagarna i 2 veckor!!!

Nog om detta...

Till helgen far vi till Nykvarn för ett besök hos Älskade Syster Yster m. familj.
Patrik jobbar i helgen och då kan vi ju passa på att bosätta oss hos Syrran så kommer han dit när han slutat.
Ska bli skönt och träffa syster, saknar henne mucho! <3
Sen finns det en Liten Flicka i familjen Bark som är överlycklig just för denna happening.
SOM hon tjatat om att få sova hos Moster...ÄNTLIGEN!
Förhoppningsvis kanske jag kan få med mig orbitrekken hem på Söndag också...vore najs...


Haha, just ja...fick ett MMS från Patrik idag...texten löd:

-Vårat nya semester paradis...

och bilden var inifrån en H U S V A G N ! ! !
Om jag är glad...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Skojade med Patrik förut, och du brukade jag säga:

-Du har sålt det enda som var bra med PMB entreprenad...Husvagnen!

NU HAR VI EN NY!!!!
Ny och fin...KABE, ingen begagnad skrutt utan en NY! iiiiiii
Jag må vara galen, men jag fullkomligt ÄLSKAR campinglivet...






HJÄRTA




2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med träning och vikt, Jessica! Nu har jag också slutat amma, så nu får vi se hur vågen kommer bete sig =)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också campinglivet! Vare sig det är tält eller stuga:) man känner sug så fri och det är så mysigt- ja du vet ju själv vad jag menar eftersom du också älskar det;) husvagn har jag inte sovit k sen jag var liten, men det blir definitivt husvagns semester någon gång i framtiden!!kan även tänka mig husbilssemester!! Gud vad mysigt att ha en egen:)

    SvaraRadera