tisdag 26 juli 2011

~Höst/Vinter~

Har en helt okej höst och vinter att se fram emot.
Vi börjar med att förlänga sommaren 1 vecka med en tripp till Grekland,
fortsätter med en tripp till Sthlm för hotellövernattning & Ladies Night i Globen och i december tar jag & mannen en båttur på Östersjön till tonerna av Sabaton =)

Känns rätt okej...

För tillfället längtar jag såklart mest efter Greklands resan,
få tillbringa en vecka med dem jag älskar mest och i GREKLAND dessutom,
god mat, god dryck, värme, sol, hav, klappersten, skratt, syrsor, bror, syster etc!
Ser fram emot de ljumma kvällarna när barnen sussar skönt efter en dag full av bad & lek,
då syrran & jag antagligen sitter och avrundar med ett varsitt glas rött och massa mys.
Fick precis ett telesamtal från henne,
och nu är LÄNGTAN ännu större...älskade syster...OCH bror...


har tappat tråden av alla avbrott så nu avrundar jag o glor på Allsång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar