tisdag 10 maj 2011

~Satan så sänslig~

Det är jag det...
Gråter när jag är glad
Gråter när jag är arg
Gråter när jag är ledsen
Gråter när jag är besviken
Gråter när jag är rörd
etc etc etc etc

Alla dessa känslor har infunnit sig den senaste veckan så ni kan ju gissa hur många ggr jag gråtit?!
Ikväll grät jag när Emil o Patrik satt och samtalade,
Emil är en såndär liten Unge som samtalar med HELA kroppen,
smilet ända upp till öronen och ben & armar vevar hej vilt samtidigt som han försöker röra resten av kroppen också...UNDERBART att skåda!
Han fullkomligt ÄLSKAR att "prata" med människor...nya som gamla...

Finns ett till moment som får mitt hjärta att värka när det gäller honom,
när han är hungrig blir han såklart kinkig och då när han tagit några sippar puppemjölk släpper han taget och tittar upp på mig med det BREEEDA leendet...GOA unge!

Det stora barnet i familjen Bark bjuder på dessa "tår" moments titt som tätt...hennes underbart söta kommentarer och funderingar får mig ibland att undra om det verkligen är MIN dotter.
Hennes sätt att bry sig om Lillebror är också alldeles fantastiskt.

Summa sumarum....Våra barn får Mammsen att gråta ganska ofta, som tur är, oftast av lycka o glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar