måndag 30 maj 2011

~Är det ingen som vill köpa en säng?~

500:-
 (den är ju inte i direkt brännbart material)



Idag har dagen bara swischat förbi,
morgonen är ju som alltid väldigt lugn o rofylld hos oss.
Vilket innebär mys, gos, slöing, frukost etc fram till i alla fall 11.00.
Sen var det dags för dagislämning kl: 12.30 för Sessan medan jag & Lilleman for till USÖ för en kontroll.
Drog ut lite på tiden så det blev stressigt på hemvägen...
Hämtade Skrutt och sen vidare mot skogen för att fira Ebba som fyllt 5 år.
Mycket trevligt firande...

Väl hemma hanns det bara med en snabb dusch för Englis + kvällsfrukt,
sen somnade hon ovaggat vill jag lova,
samma gällde Prinsen.

Och nu sitter jag här och klockan är för längesen alldeles för mycket!!!

Imorgon blir det en tidig morgon då jag planerat att Engla ska få gå f.m på dagis eftersom Emil ska till BVC för 3 månaders kontroll och det innebär ju vaccinering.
Blir lagom och hämta henne vid lunch och slippa tänka på och lämna henne efter BVC besöket,
för och åka hem o sen tillbaka till Hfs igen.
Rörigt Rörigt

Tänkte även passa på och ta en promenad när jag lämnat henne...
Känns skönt nu när jag kommit igång lite smått.
Har pwr walkat/joggat och kört styrkepass här hemma och ska väl försöka fortsätta med det tills jag känner mig redo för Das Gym igen...


Invägning på MVC 65kg
Invägning på BB (förlossningen) 86kg (HUA)
Nuläget 66kg (alltså -20kg) på 3 mån
(får jag va nöjd med med tanke på att jag inte gjort ett skit för att gå ner dem, mer än ammat)

Men snart hoppas jag såklart att 66kg är HISTORIA!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar