onsdag 9 februari 2011

Utbyggnaden av Räkans Hotell de senaste 9 månaderna...i vecko ordning!

På sista bilden kan man knappt se att jag är gravid när man jämför med profil bilderna.
(sen har ju iof magen sjunkit en hel del)

20 dagar kvar till BF och max 41 dagar kvar till den kommer ut vare sig den vill eller inte.
Är det fortfarande 3 veckor man kan/får gå över tiden?
Fick för mig att det bara var 2 veckor nämligen.
Jaja, ut kommer den så småningom...

Det fina vädret verkar hålla i sig också, och det känns ju underbart
skönt...
Man blir så glad av lite solsken...Eller vad tycker ni?

I e.m blir det mellis dejt för min & Englas del,
vi ska hem till Wilma, Sofia & Lilla Wera...ska bli mysigt.
Antagligen kommer jag bli ännu mer Bebis sjuk efter det besöket och Engla vill nog att våran Bebis ska komma ut NUUUUU!

Nätterna börjar bli ännu jobbigare nu känner jag,
lägger mig tidigt, men ändå sover jag som en kratta och känner mig aldrig utvilad.
Vänder & vrider mig hela nätterna...
Inatt vaknade jag av att jag höll på att riva sönder ena bröstvårtan också...Fy satan vilken klåda!!!
Och inte är det lätt att riva heller eftersom de är ömma redan som det är.
SLUTA gnäll Jessica...
Det blir ju faktiskt inge bättre av att gnälla...Sorry!


Kanske skulle ta o röja lite innan jag laddar upp för eftermiddagen.
En dusch står iaf ganska högt på prioriteringslistan idag.





Ha en trevlig Dag kära Läsare!



1 kommentar: