torsdag 10 februari 2011

~Torsdag~

Dotter & Jag har precis vaknat och förflyttat oss till TV-rummet,
vi njuter av mys & en god frukost.
Skönt och slippa stressa såhär på morgonkvisten tycker vi.
Jag vet inte hur det ska gå när Engla bara får gå 3 timmar om dagen och då börja kl: 8.30.
Kommer vi någonsin komma i tid eller änns orka stressa för och hinna?
Får väl se vad Räkan hamnar i för rutiner,
kanske den ser till att vi kommer upp tidigare på mornarna...?


Imorgon fyller VÄRLDENS bästa Pappa & Man 29 år! HURRA HURRA HURRA!
Helt fantastiskt att jag fått dela hela 17 år med denna underbara människa,
som numer är min Man och Pappa till våran fina Dotter & snart ytterligare ett mirakel.

Livet är Fantastiskt!



1 kommentar:

  1. Först vill jag säga:UNDERBARA BILDER JESSICA!Dom visar allt som livet handlar om...=)
    Det har varit en fördel med att ha Dev hos dagmamma,man har kunnat välja o ha 5timmar fördelat på 3 dagar ist för tvärtom. Nu vet ja inte hur de kommer bli ...känns som de kommer bli stressigt iaf o tråkigt för barnen med som inte får va me o äta med dom andra barnen o så... =/
    Så avslutar vi med att säga GRATTIS i förskott på födelsedagen o GRATTIS till 17 lyckliga år som kommer följas av många många fler..
    Kraam <3

    SvaraRadera