lördag 19 februari 2011

~Slipdamm, sågspån, maskinljud~

Allt detta är just för tillfället statusen i Hammarn och jag kan inget annat än bara le...
Oljudet sjunger som vacker fågelsång i mina öron och det jag hittills skådar med mina blå är ett kök i fullständigt kaos men ack så vackert...bakom mina ögon ser jag ju resultatet.

Känner mig själv rätt oinvolverad...men jag är nog mest i vägen om jag erbjuder ett handtag ;)
Men ska nog greppa penseln och måla lite panel...
Om det nu går med tanke på sågspån o damm?!

Sen blir det melodifestival & snarre tror jag bestämt...

Tänkte åka till Örling och basta men det hade de tydligen redan hunnit göra och de va i full färd med Lördags mys framför TV:n...
Så vi får väl se om Prinsessan vill hem ikväll eller om hon ska sussa över hos Mummi & Moffa.


TREVLIG LÖRDAG på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar