lördag 12 februari 2011

~Rally~

Gubben i Rallyskogen och Sessan & Jag har lite Lördags mys på hemmaplan.
Eftersom vädret är så himla underbart idag kände jag att vi iaf måste ut och få andas in den härliga vinter luften...
Fick bli en "promenad" till postlådan...(vilket i mitt tempo blir en promenad på några minuter iaf)
Englisen sparang till postlådan, sprang tillbaka hem, sprang för att möta mig o sen hem igen, haha, då kan ni ju tänka er mitt tempo a la Snigel...
Men skönt var det...Ska nog ställa upp dörren lite och släppa in den härliga luften.

Vi har bytt blöjor o klätt hennes dockor precis och nu tittar hon på "Prinsessan & Grodan" medan jag tänkte hänga lite tvätt och även ladda en ny maskin, men misstänker att Engla vill göra dessa saker OCH det får hon givetvis ;)

Längtar efter Patrik...
Men kul för honom och få göra något roligt för en gångs skull,
han börjar nog lessna på att bara vänta, vänta, vänta och vänta på att Räkan ska vilja flytta "hem" ist för att bo kvar på Hotell a la Jessica.
De säger ju att Nu kan det i praktiken hända när som helst, men i min Värld och med de erfarenheter jag har händer det INTE före BF.
Så han får vackert vänta ytterligare några veckor. =)


Ikväll ska vi laga någon god middag och bara njuta i soffan...Någon som har förslag på någon god kötträtt?
Borde nog skriva in detta i Facebook statusen,
där får jag garanterat napp direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar