tisdag 22 februari 2011

~Och så har även Tisdagen snart passerat~

Finbesök av Lilla Mollie Mus idag

Mollie

Tisdagen bara svischade förbi...Engla fick vara hemma från dagis idag pga av snörvel och så vill jag undvika att andra barn smittar henne med massa förkylnings baciller.
Helt galet hur föräldrar kan lämna sina barn på dagis med grönt slime hängande ur näsan och med hosta som nästan river upp lungorna på dem...Varför?
Sjuka barn ska väl inte behöva kämpa sig igenom en dag på dagis när de kan få vara hemma och kurera sig.

Emanuel & Nilla kom hit på e.m och vi lagade kålpudding till middag...Yammmmi!
Efter nattningen kollade jag o Nilla på en romantisk film,
lagom slö kväll.

Nu inväntar jag BB och sen blir det bums i säng....så säger jag iofs jämt =/



v. 38+6

5 kommentarer:

  1. Vilka fina tjejer vi har!!! <3 och nu vill jag att du vräker Räkan!!! Eller iaf i helgen ;) tack för en trevlig dag!!!!

    SvaraRadera
  2. Underbara gosiga mage...o ja hann få känna på den oxå...=) Wiiiii...hihi Snart snart snart e de dax...=)Sov gott o samla kraft<3
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Åh!!! Kålpudding! Himmel va gott =)
    Du har verkligen en jättefin gravidmage! Otroligt! Tänk att man kan sakna den så mycket alltså, den där klumpen som var tung o i vägen ;)

    SvaraRadera
  4. JÄÄÄVLAR!!!! Den där måste ut snart!!!!! =)

    SvaraRadera
  5. Stoort Grattis till en älskad o efterlängtad son & lillebror...♥
    Kraaam till Er

    SvaraRadera