måndag 21 februari 2011

~Monday Morning~

Japp då var det måndag igen då...
men det betyder ju även att en NY fredag är på väg ;)
Och änu närmre Räkans ankomst!!!

I helgen har jag ju varit ganska duktig på att uppdatera tycker jag allt, inte så intressant kanske, men helgen har ju enbart bestått av fix med köket så då blir det inte så mycket annat gjort =)
Idag tänkte jag försöka fixa till en matsals del också,
men det är inte så lätt.
För tillfället måste jag ha de där jävla torkställningarna där...S U C K ! ! !
En S T O R tvättstuga vore något, men plats finnes ej!
Längtar efter våren/sommaren, då kan man flytta ut ställningarna igen.

Skönt och slippa städ denna vecka i alla fall, det kirrade Putte igår...
Tvätt är väl mer eller mindre ett dagligt göra så det får jag hållas med nu i veckan, men om jag inte missminner mej tror jag nog att det inte fanns så mycket av den varan heller?!
Så fix med det jag tycker är roligt står på veckans schema.
Tänk om det kunde regna ner en hel del dollars, då skulle det vara ännu roligare att fixa.
Asch, man får väl inte klaga egentligen...



Här e en liten bild på hur det såg ut där ön står nu...

Diskbänken, VIT =/ m. en diskbänk i rostfritt =/


Hoppas du får en liten bild av hur hemskt det såg ut innan C.S ?!
HiHiHi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar