torsdag 17 februari 2011

C.S
Hemligheten är att jag byter ut köksbordet mot en ö...annars skulle inte jag heller få plats med det! ;)


Nu är frågan, ska jag sätta igång detta projekt eller inte?
I min hjärna, där bilden redan är klar, ser det jävligt bra ut måste jag säga och barstolarna jag ville ha från början verkar jag också ha hittat till HALVA priset, är det ett tecken?
Det måste det vara va?
Kul och sysselsätta sig med något i väntan på kan...

Får nog ta och överlägga lite med byggledaren Sami om en byggstart imorgon, i form av materialinköp iaf,
och själva byggstarten kanske kan gå av stapeln på Lördag f.m. ;)

Tänkte mig på en beskrivning av bygget, men fasen, det e inte så lätt.....Hmmm?
Vit (fusk) panel runtom, bänkskiva i valnöt, betsade lister o relativt fyrkantig...Och så barstolar i antikbets!
Jaja, en liten bild kanske ni lyckas förnimma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar